Coloquios a través de la cámara (Israel)

Actividades Culturales

En los días de aislamiento a causa del Coronavirus, se ofrecieron charlas al público a través de la cámara sobre temas relevantes propios para esta situación que vivimos, en los que para muchas personas son días de soledad, sin trabajo, de miedo al contagio. Creemos que la filosofía puede dar respuestas en estos días de crisis.
Centenares de israelís se interesaron, respondieron y apoyaron las conferencias.

Las conferencias fueron grabadas y subidas a nuestro Facebook:

עבור כל מי שפספס, אנחנו מזמינים אתכם לצפות בהקלטה של ההרצאה האחרונה שהייתה לנו ״קארמה – מאחורי הקלעים של חוק הסיבה והתוצאה״ שהעבירה Anat Mulvidzon היקרה שלנו! תודה לך על ההשראה! ?ושמחים להזמין אתכם להרצאות הקרובות שלנו אקרופוליס מהבית #2 – הרצאות און ליין לפרטים והרשמה הכנסו לאיוונט ?

Gepostet von ‎אקרופוליס החדשה בישראל‎ am Donnerstag, 7. Mai 2020

#אקרופוליסמהבית | להמציא את עצמנו מחדש – הרצאה בהשראת הספר ״כשהדברים מתפרקים״.

לכל מי שלא הצליח להצטרף אלינו אתמול ולרבים שפנו אלינו בבקשה לצפות בהרצאה שוב 🙂 משתפים אתכם בהקלטה של ההרצאה – להמציא את עצמנו מחדש בהשראת הספר ״כשהדברים מתפרקים. תודה ל Zahi Glick על הנעם וההשראה הגדולה ותודה ל פראג הוצאה לאור | רוח זה החומר שלנו | ספרים סדנאות שהוציאו לאור את ספרה של פמה צ׳ודרון ״כשהדברים מתפרקים״ ואפשרו לנו לחלוק בו, להעניק השראה מתוכו ובאמצעותו לגעת בחכמת הבודהיזם הטיבטי ובכלים לעבודה עם משברים ורגעים קשים בחיינו כהזדמנות לצמיחה והתפתחות. היום מציינים ברחבי העולם גם את יום הספר הבינ״ל אז זו בכלל הזמנות להתחדש בספר איכותי! ??? לרכישת הספר >> https://bit.ly/3auBkYNמקווים שבקרוב נחדש את הפעילויות בסניפים ונוכל לפגוש אתכם פנים אל פנים ולהביט בעיינים ?ובנתיים, אנחנו כמובן מזמינים אתכם בחום להרצאה הבאה שלנו בשבוע הבא ביום רביעי 29.4 ״בהצלחה בכשלון הבא״ על הדרך לבחון את החיים לא דרך מה שהשגנו, אלא על מה שעוד חסר, התפספס או הוחמץ… בהרצאה נדבר על הכשלונות שבדרך, אלו כלים פילוסופים יכולים לעזור לנו להבין ולחוות את הכישלון באופן ש״יבהיר״ לנו משהו על עצמנו, ועל האופן שבו האומץ לשהות בתחושת הכשלון מגלה שאלות שמזכירות מה חשוב באמת…אקרופוליסמהבית | הרצאות און ליין אחת לשבוע

Gepostet von ‎אקרופוליס החדשה בישראל‎ am Donnerstag, 23. April 2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Deja un comentario